načítavam...
poštová karta

POŠTOVÁ KARTA

Platí, šetrí, poisťuje...

Prostredníctvom Poštovej karty môžete na každej pošte bezhotovostne platiť za tovary a služby, zbierať bonusové body a bonusové finančné prostriedky, ktoré použijete na ďalšie nákupy a platby na pošte.

Navyše iba s Poštovou kartou si môžete zriadiť výhodné SIPO poistenie pre prípad straty zamestnania a pracovnej neschopnosti.

Ako získate Poštovú kartu?

Svoju Poštovú kartu získate ZADARMO na každej pošte. Stačí na ktorejkoľvek priehradke pošty uzavrieť Zmluvu a svoju Poštovú kartu si odnesiete hneď so sebou. Jednotlivé nastavenia vašej Poštovej karty si môžete zmeniť aj neskôr, a to pomocou Žiadosti o zmenu / Doplnenie služieb Poštovej karty.

Súvisiace dokumenty:

Tlačivá k nahliadnutiu nájdete nižšie. V prípade záujmu o uzatvorenie zmluvy alebo vykonanie zmien na Poštovej karte, je potrebné navštíviť ktorúkoľvek poštu, kde sú vám k dispozícii originálne tlačivá.

Dozvedieť sa viac Dobiť si kartu

BONUSOVÝ PROGRAM

Je program odmeňovania zákazníkov, ktorý vám umožňuje zbierať body a získavať odmeny pri nákupe vybraných tovarov a služieb na pošte.

VIAC
SPÄŤ
Výhodnejšie nákupy na pošte
Využitie bodov Bonusového programu

Za nákup vybraných tovarov a služieb na pošte získavate body, ktoré môžete využiť na výhodnejší nákup tovarov z Bonusového katalógu.

Späť
VIAC
SPÄŤ
Výhody a doplnkové služby
Výhody a doplnkové služby
  • Za platbu SIPO na pošte a za podaj expresnej zásielky vám vrátime časť zaplateného poplatku späť na Poštovú kartu vo forme bonusových finančných prostriedkov, ktoré môžete použiť na ďalšie nákupy a platby na pošte.
  • Doplnkové poštové služby k balíkom a Expres zásielkam (doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta a opakované doručenie na žiadosť adresáta) sú majiteľovi Poštovej karty poskytnuté zadarmo; pri využití doplnkovej služby zadarmo sa preukážte vašou Poštovou kartou pri doručení zásielky.
Späť
VIAC
SPÄŤ
Výhody u partnerov
Výhody u partnerov

S Poštovou kartou získavate výhody nie len na pošte. Pre získanie zľavy u našich partnerov sa riaďte pokynmi uvedenými na kupóne.

Späť
Ponúkame pre Vás nasledovné zľavy a akcie. Ponuku aktuálnych vouchrov na portáli SK CLUB nájdete TU.

Bonusové ohodnotenie nákupu Bonusový katalóg

Ako zbierate body

Pri zbieraní bodov na pošte platia jednoduché pravidlá:
  • za každé euro nákupu dostanete 1 bod alebo
  • za vybrané služby pošty dostanete stanovený počet bodov.
Bodové ohodnotenie tovarov a služieb nájdete tu. Za služby, ktoré nie sú uvedené v tomto zozname sa body neprideľujú.
  • Pri platbe Poštovou kartou na pošte vám bude na bodové konto pripísaný dvojnásobok bodov.

Kde môžete použiť svoje body?

Nazbierané body môžete využiť pri nákupe vybraných tovarov z Bonusového katalógu. Za tovar zaplatíte bonusovú cenu, ktorá je daná množstvom spotrebovaných bodov a výškou finančného doplatku v eurách.

Koľko máte nazbieraných bodov na svojej Poštovej karte?

Informácie o počte bodov na vašej karte získate
  • v notifikačných e-mailoch, ktoré od nás dostávate po každej transakcii,
  • v mesačnom výpise z účtu, ktorý vám zasielame na vašu e-mailovú adresu, ak ste ju pri uzatvorení zmluvy uviedli,
  • na požiadanie bezplatne na každej pošte.

Kedy moje body prepadnú?

Nazbierané bonusové body za predchádzajúci rok sú platné do konca roka 2017. Svoje body môžete použiť na výhodné nákupy tovarov z Bonusového katalógu a v Internetovom obchode SK CLUB. O blížiacej sa exspirácii Vašich bodov Vás budeme informovať e-mailom, ak ste si ho pri registrácii Poštovej karty zadali, alebo na stránke www.posta.sk v časti Novinky, ako aj priamo tu.

PLATBA KARTOU NA KAŽDEJ POŠTE!

Vďaka Poštovej karte môžete na priehradkách pošty využívať pohodlný bezhotovostný spôsob platby. Stačí, ak si na karte jednorazovo aktivujete prístup k platobnej funkcionalite Poštovej karty za jednorazový poplatok 1 €. Na svoju Poštovú kartu potom môžete vkladať a vyberať z nej finančné prostriedky, ako aj používať kartu na úhrady svojich platieb na pošte. Poštovú kartu je možné použiť aj pri kombinovanej platbe, kde časť sumy uhradíte v hotovosti a časť Poštovou kartou.



Ako si môžete vložiť/dobiť finančné prostriedky na kartu?

V hotovosti na každej pošte a pobočke Poštovej banky

Požiadajte o vklad v hotovosti na priehradke pošty alebo na pobočke Poštovej banky v prospech účtu IBAN (SK08 6500 0000 0033 3333 3333), uveďte správny variabilný symbol. Prostriedky budú pripísané v prospech vašej Poštovej karty v priebehu niekoľkých minút alebo najneskôr v ten istý deň.
Prevodom z platobného účtu

Vykonajte prevod prostredníctvom elektronického bankovníctva alebo požiadajte o prevod v pobočke svojej banky v prospech účtu IBAN (SK08 6500 0000 0033 3333 3333), nezabudnite uviesť správny variabilný symbol. Prostriedky budú pripísané v prospech vašej Poštovej karty najneskôr nasledovný pracovný deň po úhrade.
Inkasom z platobného účtu
Udeľte súhlas s inkasom podpísaním Mandátu na inkaso SEPA na priehradke pošty. Nezabudnite uviesť vašu e-mailovú adresu a zvoľte si inkasný spôsob dobíjania Poštovej karty, ktorý vám najviac vyhovuje: pri poklese zostatku na Poštovej karte pod vami zvolenú sumu sa z vášho účtu odpíšu finančné prostriedky vo vami zvolenej výške, ktoré sa pripíšu na vašu Poštovú kartu alebo v stanovený deň v mesiaci sa z vášho účtu odpíše požadovaná výška finančných prostriedkov, ktorá sa pripíše na vašu Poštovú kartu.
On-line dobitím

Dobite si finančné prostriedky na svoju Poštovú kartu cez webovú stránku dobi.postova-karta.sk. Dobitie môžete uskutočniť prostredníctvom ľubovoľnej platobnej karty VISA alebo MasterCard z vašej banky. O pripísaní finančných prostriedkov na Poštovú kartu vás budeme informovať do niekoľkých minút na e-mail uvedený v zmluve. Služba je spoplatnená podľa Sadzobníka poplatkov priamo z Poštovej karty.

On-line dobite Poštovej karty

Prosím, nezabudnite pri každom vklade/dobití finančných prostriedkov uviesť správny variabilný symbol, ktorý máte uvedený na zadnej strane karty.

Číslo zákazníka / variabilný symbol vám bol pridelený na pošte pri uzatvorení Zmluvy. Ide o desaťmiestne číslo, ktoré nájdete dotlačené v hornej časti zmluvy v poli Číslo Zákazníka (VS).

Limity pre platbu kartou:

Na Poštovej karte máte nastavené nasledovné limity pre platbu kartou:
  • Limit pre platbu bez zadania PIN: 20 EUR
  • Transakčný limit: 250 EUR
  • Denný limit: 500 EUR
Výšku jednotlivých limitov si môžete nastaviť podľa vlastných potrieb. Pre zmenu limitov je potrebné vyplniť Žiadosť o zmenu / Doplnenie Služieb Poštovej karty a odovzdať ju na priehradke pošty.

Informácie o transakciách a zostatkoch:

Informácia o každej transakcii vám bude zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Pri zriadení karty je preto dôležité uviesť svoj e-mailový kontakt. Svoj finančný zostatok na karte zistíte:
  • V notifikačných e-mailoch, ktoré od nás dostávate po každej transakcii
  • V mesačnom výpise z účtu, ktorý vám zasielame na vašu e-mailovú adresu, pokiaľ ste ju pri uzatvorení zmluvy uviedli
  • Na požiadanie bezplatne na každej pošte

Čo znamenajú jednotlivé sumy v informácii o zostatku:

Vlastné prostriedky: Suma vlastných, vložených finančných prostriedkov
Bonus/Bonusové prostriedky: Suma finančných prostriedkov získaných od Slovenskej pošty za využívanie vybraných služieb. Môžete ich použiť na ďalší nákup na pošte.

Súvisiace dokumenty:

Tlačivá k nahliadnutiu nájdete nižšie. V prípade záujmu o uzatvorenie zmluvy alebo vykonanie zmien na Poštovej karte, je potrebné navštíviť ktorúkoľvek poštu, kde sú vám k dispozícii originálne tlačivá.

Mandát na inkaso v SEPA
OP – Internetový obchod SK CLUB

Dozvedieť sa viac

SIPO POISTENIE PLUS

Získajte istotu, že budete mať na zaplatenie vašich účtov. SIPO poistenie Plus vám pomôže zvládnuť nečakané životné situácie v prípade:

Straty zamestnania a následnej nezamestnanosti
(s dĺžkou trvania aspoň 60 dní)

Pracovnej neschopnosti následkom úrazu
(s dĺžkou trvania aspoň 60 dní)
Invalidity následkom úrazu
(invalidita 70% a viac oproti zdravej osobe)
  • V prípade poistnej udalosti z dôvodu invalidity následkom úrazu vám poskytneme jednorazové poistné plnenie vo výške 1000 €.
  • V prípade poistnej udalosti z dôvodu pracovnej neschopnosti následkom úrazu, resp. straty zamestnania vám poskytneme poistné plnenie maximálne až do výšky 600 € (max. 6 x 100 € mesačne) , ktoré môžete využiť na zaplatenie vášho SIPO a ďalších platieb.
  • SIPO poistenie Plus si môžete zriadiť na každej pošte iba za 0,97 € mesačne.


Úhrada poistenia je možná:

prostredníctvom dokladu SIPO
s mesačnou frekvenciou platenia

automatickým strhávaním poplatku
z Poštovej karty mesačne, polročne alebo ročne.

Prečo by ste sa mali poistiť?

SIPO poistenie Plus vás ochráni pri nečakaných životných situáciách, ako strata zamestnania, pracovná neschopnosť následkom úrazu alebo invalidita následkom úrazu, pričom sa postará o to, aby ste mali na zaplatenie vašich účtov.

Čo získate vďaka poisteniu?

V prípade poistnej udalosti z dôvodu invalidity následkom úrazu vám poskytneme jednorazové poistné plnenie vo výške 1000 €.

V prípade poistnej udalosti z dôvodu pracovnej neschopnosti následkom úrazu, resp. straty zamestnania vám poskytneme plnenie až do výšky 600 €, ktoré môžete využiť na zaplatenie vášho SIPO, ako aj ďalších platieb. Výška mesačnej platby, ktorú vám vyplatíme pri poistnej udalosti je 100 €, maximálne však 6 mesačné platby za sebou, pri jednej poistnej udalosti.

Aké sú podmienky vzniku poistenia?

Poistenie môže vzniknúť, pokiaľ spĺňate podmienky pre vznik poistenia:
  • ste mladší ako 62 rokov,
  • máte Poštovú kartu (s bonusovou alebo platobnou funkcionalitou),
  • nie ste poberateľom starobného dôchodku, invalidného dôchodku alebo úrazovej renty,

Ako nahlásiť poistnú udalosť?

  • telefonicky: 02 / 3300 0031, e-mailom: skodyosoby@postpo.sk
  • osobnou návštevou: pobočky Poštovej poisťovne, a. s.
Tlačivá na oznámenie poistnej udalosti nájdete nižšie alebo na stránke Poštovej poisťovne, a. s.
Prečo sa poistiť? Súvisiace dokumenty


SIPO POISTENIE


SIPO poistenie Vám pomôže zvládnuť všetky nečakané životné situácie v prípade:

Straty zamestnania
(s dĺžkou trvania aspoň 60 dní)

Pracovnej neschopnosti
(s dĺžkou trvania aspoň 60 dní)
V prípade poistnej udalosti vám poskytneme plnenie maximálne až do výšky 400 € (max. 4 x 100 € mesačne), ktoré môžete využiť na zaplatenie Vášho SIPO a ďalších platieb.

Poplatok za SIPO poistenie je 0,97 € mesačne.

Úhrada poistenia je možná:

prostredníctvom dokladu SIPO
s mesačnou frekvenciou platenia

automatickým strhávaním poplatku
z Poštovej karty mesačne, polročne alebo ročne.

Ako nahlásiť poistnú udalosť?

  • telefonicky: 02 / 3300 0031, e-mailom: skodyosoby@postpo.sk
  • osobnou návštevou: pobočky Poštovej poisťovne, a. s.
Tlačivá na oznámenie poistnej udalosti nájdete nižšie alebo na stránke Poštovej poisťovne, a. s.
Ako nahlásiť poistnú udalosť? Súvisiace dokumenty


Zákazníci, ktorí uzatvorili SIPO poistenie do 18.10.2017 nájdu všetky potrebné informácie tu.